+31(0)85 4010750
Maandag - Vrijdag: 8:30 - 18:00
Zaterdag: 9:00 - 12:00

Winkelwagen - € 0,00

U hebt niets in uw winkelwagen.

Klantenservice

Icoon voor Zelf Doen Zelf doen

Persoonsgegevens Wijzigen

Wijzigingen in je persoonsgegevens die je online doorgeeft, worden direct verwerkt. Binnen de sectie account-gegevens kan je deze informatie wijzigen, ook je e-mail adres.

Adresgegevens Wijzigen

Een adreswijziging die je online doorgeeft, wordt direct verwerkt. Krijg je een (fout)melding tijdens het online wijzigen van je adres, maar zijn de gegevens toch juist? Stuur dan een e-mail aan onze klantenservice.

E-Mail Voordeel

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief, en wij houden je op de hoogte van exclusieve acties, gewone acties, en nieuwe producten.

Inschrijven voor de nieuwsbrief

Een klacht melden

Uiteraard doen wij ons uiterste best om je snel en goed van dienst te zijn. Heb je toch een klacht, dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Je ontvangt binnen 14 dagen bericht.

Icoon voor Bestellen Bestellen

Bestellen bij Debinnerie.nl

Bestellen bij Debinnerie.nl is heel eenvouding:

Stap 1

  • Ga naar het artikel van je keuze en klik op de bestel knop.

  • Heb je alle artikelen van jouw keuze in de winkelwagen gelegd, dan ga je naar de winkelwagen rechts bovenaan de pagina. Hier kun je desgewenst nog product opties en het aantal artikelen wijzigen. Ook kun je hier (bij bepaalde artikelen) kiezen voor extra services en/of extra garantie.

  • Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de knop 'bestelling afronden'.

Stap 2

  • Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heb je al een account bij Debinnerie.nl? Log dan eenvoudig in met je e-mailadres en wachtwoord en je hoeft je gegevens niet opnieuw in te voeren.

  • Bestel je voor het eerst, dan vragen wij je om een account aan te maken.

Stap 3

  • Vervolgens kies je op welke manier je wilt betalen: direct met iDEAL, of via een overboeking per bank.

    Let op! Het voordeel van vooraf met iDEAL betalen is, dat we alle voorradige artikelen direct aan je kunnen leveren. Kies je voor een andere manier van betalen, dan kan het zijn dat we je om een (gedeeltelijke) vooruitbetaling vragen. Dit hangt onder meer af van de hoogte van het aankoopbedrag. We bezorgen voorradige artikelen dan zodra de vooruitbetaling binnen is.

  • Wanneer je in het bezit bent van een Debinnerie.nl waardebon of kortingsbon is het mogelijk deze ook hier te verzilveren. Geef aan dat je een waardebon wilt inwisselen, vul het waardebonnummer in en de korting wordt automatisch verrekend op het totaalbedrag.

  • Tijdens het bestel proces zie je wat de actuele kosten van jouw bestelling zijn. Het bedrag kan nog iets wijzigen door de keuze die je maakt bij stap 4, leveringswijze & bestelling plaatsen.

Stap 4

  • Je hebt de keuze om je bestelling thuis te laten bezorgen, of zelf af te halen bij Debinnerie.nl in Zwijndrecht.

  • Klik op de knop 'Plaats je bestelling' en je ziet een bevestiging van je bestelling.

Je bestelling volgen

De actuele status van je bestelling kun je direct volgen bij Mijn bestellingen.
Is de status onderstreept dan kun je erop klikken voor meer volginformatie.

Heb je je e-mailadres doorgegeven, dan ontvang je direct na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind je een overzicht van de door jou bestelde artikelen en de gekozen bezorgwijze. Tevens houden wij je via e-mail verder up to date over de voortgang van je bestelling.

Je bestelling annuleren

Wil je een bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op.

Icoon voor Bezorgen & Afhalen Bezorgen & Afhalen

Thuis Bezorgen

Op de site kunt u zien of een product op voorraad is en wat de eventuele levertijd is. Is een product op voorraad dan streven wij er naar om uw order dezelfde dag nog te verzenden. Bestellingen die bezorgd moeten worden op de Waddeneilanden bezorgen we 1 à 2 dagen later in verband met de bootovertocht. De bezorgdag kan ook afwijken bij andere beperkingen, zoals bereikbaarheid van de binnenstad of bezorging op een camping.

Afhalen in Zwijndrecht

Afhalen in Zwijndrecht kan tijdens de openingstijden, je kunt eerst bestellen via de website, daarna krijg je dan een bevestiging wanneer het product voor je klaar ligt om op te komen halen.

Verzendkosten

Verzendkosten bedragen 6,75 per bestelling, mocht je aangegeven hebben dat je het product wilt komen afhalen dan betaal je geen verzendkosten.

Icoon voor Betalen & Geldzaken Betalen & Geldzaken

Betaalmogelijkheden

Vooraf betalen met iDEAL

Je kunt je bestelling voor ontvangst betalen met iDEAL. Dit betekent dat je het gevraagde bedrag bij het plaatsen van je bestelling betaalt, online via je eigen bank. Groot voordeel hiervan is, dat we alle voorradige artikelen direct aan je leveren.

Zo werkt het: betalen met iDEAL
  1. Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kun je gebruik maken van iDEAL.

  2. Je legt je bestelling in je winkelwagentje. Je kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL.

  3. Je wordt doorgeleid naar je eigen internetbankieromgeving, waar je betaling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en doe een betaling.

  4. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Debinnerie.nl krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.

  5. LET OP: Vergeet niet na het betalen terug te gaan naar onze site om je bestelling af te ronden!

Mocht je besluiten de bestelling - of een deel hiervan - te annuleren of terug te sturen en heb je de bestelling in zijn geheel vooruit betaald met iDEAL, dan storten wij het desbetreffende bedrag (exclusief verzendkosten) binnen 5 werkdagen aan je terug.

Vooraf overboeken via bank

Het is bij ons ook mogelijk om vooruit te betalen met een overboeking. Hou er wel rekening mee dat wij je bestelling pas versturen zodra de betaling door ons ontvangen is.

ING Nederland

ING Rekeningnummer NL50INGB0004966878

Let Op! Vermeld altijd je factuurnummer bij de overboeking.

Bic nr. : INGBNL2A

KvK Rotterdam nr. : 24396732 BTW nr.: NL.180019673.B01


Betalen bij afhalen

Je kan ook bij ons komen afhalen in Zwijndrecht, neem contact met ons op om een afspraak te maken.

Icoon voor Garantie & Retour Garantie & Retour

Garantie

Wanneer je iets bij debinnerie.nl bestelt, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is.

Ons Binnerie Garantieplan verzekert je van een garantie van tenminste 2 jaar op al onze producten.

Naast deze (wettelijke) garantie geldt ook de fabrieksgarantie, deze kan oplopen tot wel tien jaar, afhankelijk van het product en het merk. Indien er sprake is van fabrieksgarantie, dan kun je deze terugvinden in de gebruiksaanwijzing van het product.

De garantietermijn staat op productniveau op de website aangegeven.

Een artikel retourneren?

Als u niet honderd procent tevreden bent, kunt u tot 14 dagen na de afleverdatum ons laten weten dat u de overeenkomst wilt ontbinden en de producten retourneren. De termijn gaat in op de dag na de ontvangstdatum en verloopt 14 dagen later. LET OP! Dit geldt alleen voor online aankopen; voor aankopen in één van onze winkels gelden andere voorwaarden. Bij gebruikssporen op het product of de verpakking kunnen wij helaas niet tot vergoeding overgaan.

De kosten van het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Bij ongefrankeerde pakketten of onvoldoende gefrankeerde pakketten brengen wij deze kosten bij u in rekening. Wij raden u aan de pakketten verzekerd en voorzien van handtekening te verzenden. Wij zijn niet aansprakelijk voor zoekgeraakte en/ of beschadigde pakketten.

Bij ieder pakket zit voldoende extra inpakpapier om het pakket weer netjes te verpakken voor retourzending. Wij willen u vragen hiervan gebruik te maken, om onnodige schade aan de doos en het product zoveel mogelijk te vermijden.

Wij controleren de verpakking en het product op beschadigingen en gebruikersporen en storten het door u betaalde bedrag terug, uiterlijk binnen 30 dagen na binnenkomst van het door u retourgezonden product.
Geopende toners en cartridges komen niet in aanmerking voor retourneren.

Zelf Terugbrengen (Carry-in)

Uw product zelf terugbrengen kan altijd, hiervoor gelden de zelfde regels als bovenstaande. U spaart verzendkosten uit.

Artikel aanmelden voor retourneren

Als u een artikel aan ons retour wilt zenden kunt u gebruik maken van het retouren formulier.

Icoon voor Service & Contact Service & Contact

Contact Opnemen met Debinnerie.nl

Je kan ons tijdens openingstijden natuurlijk altijd bellen, ons telefoon nummer is +31 (0) 85 40 10 750. Mocht je ons liever een e-mail sturen mail dan naar info@Debinnerie.nl, of neem contact met ons op via het contact formulier.

Waar kun je ons vinden?

 

Debinnerie.nl

Daltonstraat 23
3335 LR Zwijndrecht

+31 (0) 85 40 10 750

Afhaaltijden

Maandag
08:30 - 18:00
Dinsdag
08:30 - 18:00
Woensdag
08:30 - 18:00
Donderdag
08:30 - 18:00
Vrijdag
08:30 - 18:00

Icoon voor Extra Services Extra Services

Reparaties

Afvalbak op maat!

Afvalbeheer oplossingen

Icoon voor Voorwaarden Voorwaarden

Algemene voorwaarden

De Binnerie heeft service hoog in het vaandel staan. Als er een probleem is, lossen we dat graag netjes op. Iedere bestelling wordt zorgvuldig verwerkt met de beste bedoelingen. Zolang alles goed gaat, is er niets aan de hand.

Gaat er iets mis, dan zorgen we voor een nette oplossing! Bij onenigheid over een bestelling of een levering, zullen we verwijzen naar onderstaande leveringsvoorwaarden.

Bestellen in de webwinkel van De Binnerie houdt in dat akkoord gegaan wordt met de "kleine lettertjes", die we voor de leesbaarheid maar groter hebben gehouden!

Artikel 1 - Definities

In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

1. Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;

2. Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;

3. Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;

4. Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen;

5. Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;

6. Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;

7. Dag: kalenderdag;

8. Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de
leverings en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;

9. Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem
persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de
opgeslagen informatie mogelijk maakt.

Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer

Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Via e-mail: verkoop@debinnerie.nl
Telefonisch met: 085 40 10 750

Klantenservice vanuit België: +31 85 40 10 750

Correspondentie en vestigingsadres
De Binnerie
Daltonstraat 23
3335 LR Zwijndrecht

Overige gegevens
Bankrekening nr: 4966878
KvK nr. : 24396732
Iban nr. : NL50INGB0004966878
Bic nr. : INGBNL2A
BTW nr.: NL.180019673.B01

Artikel 3 - Toepasselijkheid

1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.

2. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument
beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument
zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.

3. Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de
overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de
consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan
worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek consument langs elektronische weg of op andere
wijze kosteloos zullen worden toegezonden.

4. Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing
zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige
algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.

Artikel 4 - Het aanbod

1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.

2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de
aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.

3. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de
aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit  betreft in het bijzonder:

• de prijs inclusief belastingen;
• de eventuele kosten van aflevering;
• de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
• het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
• de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst;
• de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn voor het gestand doen van de prijs;
• de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor
   communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het basistarief;
• indien de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, op welke wijze deze voor de consument te
   raadplegen is;
• de wijze waarop de consument voor het sluiten van de overeenkomst van door hem niet gewilde handelingen op de
   hoogte kan geraken, alsmede de wijze waarop hij deze kan herstellen voordat de overeenkomst tot stand komt;
• de eventuele talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten;
• de gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze waarop de consument deze
   gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen; en • de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een overeenkomst die strekt tot voortdurende of
   periodieke aflevering van producten of diensten.

 

Artikel 5 - De overeenkomst

1. De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.

2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs
elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet is
bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.

3. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische
maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de
consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.

4. De ondernemer kan zich – binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord
aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de
uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.

5. De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager,
meesturen:

a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;
b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een
  duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
c. de informatie over bestaande service na aankoop en garanties;
d. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze gegevens al aan de
  consument heeft verstrekt vóór de uitvoering der overeenkomst;
 e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van
  onbepaalde duur is.

6. Indien de ondernemer zich heeft verplicht tot het leveren van een reeks van producten of diensten is de bepaling in het 
 vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.

 

Artikel 6a - Herroepingsrecht bij levering van producten

1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende zeven werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de
consument.

2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien
redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Artikel 6b - Herroepingsrecht bij levering van diensten

1. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden
gedurende zeven werkdagen, ingaande op de dag   van het aangaan der overeenkomst.

2. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod
en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping

1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn
rekening.

2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht

1. Indien de consument niet over een herroepingsrecht beschikt, kan dit door de ondernemer alleen worden uitgesloten
indiende ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.

2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

a) die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b) die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c) die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d) die snel kunnen bederven of verouderen;
e) waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
f) voor losse kranten en tijdschriften;
g) voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

3. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
  a) betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of  vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een
   bepaalde periode;
  b) waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;
  c) betreffende weddenschappen en loterijen.

Artikel 9 - De prijs

1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten
niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in BTW tarieven.

2. In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.

3. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.

4. Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de
ondernemer dit bedongen heeft en:
 a) deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of b) de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen tegen de dag waarop de prijsverhoging ingaat.

5. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief BTW en onder voorbehoud van foutieve vermelding.

Artikel 10 - Conformiteit en Garantie

1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

2. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en
vorderingen die de consument ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van de ondernemer jegens de ondernemer kan doen gelden op grond van de wet en/of de overeenkomst op afstand.

Artikel 11 - Levering en uitvoering

1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.

2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.

3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts
gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk één maand nadat hij de bestelling
geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.

4. In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.

5. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld
dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.

6. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van bezorging aan de consument bij de
ondernemer, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Artikel 12 - Duurtransacties

1. De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan te allen tijde opzeggen met inachtneming van
daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

2. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan heeft een looptijd van maximaal twee jaar. Indien is overeengekomen dat bij stilzwijgen van de consument de overeenkomst op afstand zal worden verlengd, zal de overeenkomst worden voortgezet als een overeenkomst voor onbepaalde tijd en zal de opzegtermijn na voortzetting van de overeenkomst maximaal één maand bedragen.

Artikel 13 - Betaling

1. Voor zover niet later is overeengekomen dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen
veertien dagen na bezorging van het goed of in geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, binnen 14 dagen na afgifte van de deze overeenkomst betreffende bescheiden.

2. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden nimmer een vooruitbetaling van meer dan
50% worden bedongen. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.

3. De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.

4. In geval van wanbetaling van de consument heeft de ondernemer behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.

Artikel 14 - Klachtenregeling

1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden
ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.

3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Artikel 15 Intellectuele eigendom.

De Koper erkent uitdrukkelijk dat alle rechten van intellectuele eigendom van weergegeven informatie, mededelingen of andere uitingen met betrekking tot de producten en/of met betrekking tot de internetsite berusten bij De Binnerie, haar toeleveranciers of andere rechthebbenden.

Artikel 16 Persoonsgegevens.

De Binnerie zal de gegevens van de Koper uitsluitend verwerken in overeenstemming met haar privacy beleid. De Binnerie neemt daarbij de van toepassing zijnde privacyregel- en wetgeving in acht.

Artikel 17 Toepasselijk recht en bevoegde rechter.

Op alle aanbiedingen van De Binnerie, haar overeenkomsten en de uitvoering daarvan is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Toepasselijkheid van het Weens Koopverdrag is uitdrukkelijk uitgesloten.

Artikel 18 Links

De site van De Binnerie kan advertenties van derden of koppelingen naar andere sites bevatten. Op het privacy beleid van deze derden of hun sites heeft De Binnerie geen invloed en is daarvoor niet verantwoordelijk.

Artikel 19 Uw rechten

U kunt altijd aan De Binnerie vragen welke gegevens over u worden verwerkt. Hiertoe kunt u een e-mail sturen. Ook kunt u per e-mail aan De Binnerie vragen verbeteringen, aanvullingen of andere correcties aan te brengen, die De Binnerie zo spoedig mogelijk zal verwerken. Indien u geen prijs meer stelt op het ontvangen van informatie dan kunt u De Binnerie hiervan op de hoogte stellen. Toezenden van informatie gebeurt alleen maar als u daarvoor uw e-mailadres heeft opgegeven.

Artikel 20 - Aanvullende of afwijkende bepalingen

Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.

Privacy Policy